Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Cabani olarak aynı gün içerisinde siparişleri kargoya verme prosedürünü izlemekteyiz. Bazı özel dönemlerde 2 iş günü içerisinde ürünleriniz kargoya verilmektedir. Siparişleriniz MNG kargo ile sizlere gönderilmektedir. Ayrıca kargoya verilen ürününüzü “hesabım” bölümünden takip edebilirsiniz.
Hangi kargo ile siparişimi alacağım?
Siparişlerinizi MNG KARGO ile sizlere göndermekteyiz.
Kargomu nereden takip edeceğim?
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde e-mail ile bilgilendirileceksiniz. Maildeki ilgili linki tıklayarak siparişinizi takip edebilirsiniz. Ayrıca ana sayfada en üst sağ köşede yer alan “KARGOM NEREDE” alanından da takip edebilirsiniz.
Kargo ücreti var mı?
500 TL ve üzeri kargo bedavadır.
İade kargosunda herhangi bir ücret ödeyecek miyim?
İade gönderilerinizi MNG KARGO: 36953 müşteri kodu ile Cabani İş Merkezi No: 82 Kat: 1 İkitelli Organize San. Bölgesi Atatürk Bulvarı İkitelli-Başakşehir-İstanbul adresine göndermeniz gerekmektedir. Farklı bir kargo ile gönderilen paketlerin kargo ücreti alınmaktadır.
Siparişim geldiğinde adreste yoksam ne yapmalıyım?
MNG Kargo siparişinizi oluştururken girmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim etmektedir. Adresinizde bulunmamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakır. İki gün içerisinde paketinizi şubeden almamanız durumunda siparişiniz depomuza geri döner. Bu durumda sipariş tutarını ve kargo ücretini ürünü satın alırken kullandığınız ödeme yöntemi ile aynı ödeme yöntemi üzerinden size iade olarak ödenmektedir. Herhangi bir sorunuz olması durumunda 0850 242 22 20 numaralı uzman temsilcilerimizden yardım alabilirsiniz.
Yurt dışına gönderim yapıyor musunuz?
Evet yurt dışı gönderimlerimiz bulunmaktadır. Dünyanın neredeyse her ülkesine gönderim sağlayabilirsiniz.
Siparişimde eksik ürün olursa ne yapmalıyım?
Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisinin yanında, paketinizi açmanızı ve içinden çıkan ürünlerin hasarsız olduğundan emin olmanızı rica ederiz. Üründe herhangi bir hasar, yanlışlık ya da eksiklik olması durumunda, kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip, ürünü teslim almayınız ve en kısa sürede 0850 242 22 20 numaralı telefondan uzman müşteri temsilcilerimiz ile görüşebilir, dilerseniz +90 530 976 89 48 numaralı whatsapp hattımızdan yazabilirsiniz.